| 
			 
			
			Nasze usługi obejmują m.in.:  
			
			
			- zarządzanie kamienicami (budynki biurowe, mieszkalne i inne),
			 
			
			
			- zarządzanie lokalami biurowymi, handlowymi, mieszkalnymi na 
			czynszu regulowanym, wspólnotami mieszkaniowymi, zarządzanie 
			obiektami komercyjnymi, 
			
			
			-zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa. 
			
			
			Pamiętamy, że właściciel jest klientem i zleceniodawcą, osobą mającą 
			najważniejszy i decydujący głos we wszystkich działaniach związanych 
			z jego nieruchomością.  
			
			
			Do obowiązków Zarządcy należeć będzie:
			 
			
			
			 - prowadzenie ewidencji właścicieli lokali i ich aktualizowanie,
			 
			
			
			 - prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji 
			technicznej nieruchomości wspólnej     wymaganej przez przepisy 
			prawa budowlanego,
			 
			
			
			 - zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów 
			nieruchomości i urządzeń stanowiących   jej wyposażenie techniczne, 
			zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego,
			 
			
			
			 - zapewnienie utrzymania w należytym porządku i czystości 
			pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku 
			właścicieli lokali, terenu nieruchomości, chodnika przed 
			nieruchomością i innych terenów, jeżeli obowiązek taki wynika z 
			zawartych umów bądź z postanowień ustaw; do obowiązków Zarządcy 
			należy zawieranie umów związanych z realizacją tego zadania poprzez 
			angażowanie dozorcy lub wybór innej formy działania,
			 
			
			
			 - zapewnienie dla nieruchomości wspólnej dostaw energii 
			elektrycznej, energii cieplnej, wody i odprowadzenie ścieków oraz 
			wywozu nieczystości i innych mediów związanych z daną 
			nieruchomością,
			 
			
			
			 - zapewnienie świadczenia usług kominiarskich i innych usług 
			związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości 
			wspólnej,
			 
			
			
			 - zapewnienie i nadzór nad wykonywaniem bieżącej konserwacji i 
			bieżących napraw nieruchomości wspólnej, a w szczególności 
			dokonywanie napraw budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz 
			urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom lokali 
			korzystanie z oświetlenia, ogrzewania lokalu, podgrzania ciepłej 
			wody, domofonu, zbiorczej anteny telewizyjnej i innych urządzeń 
			należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej, zapewnienie 
			pogotowia technicznego,
			 
			
			
			 - zapewnienie usunięcia usunięcia awarii i ich skutków na 
			nieruchomości wspólnej na warunkach,
			 
			
			
			 - ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej,
			 
			
			
			 - opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych 
			przypadających od nieruchomości wspólnej, chyba że są pokrywane 
			bezpośrednio przez, właścicieli poszczególnych lokali,
			 
			
			
			 - zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z 
			wykonywaniem czynności zarządzania, kontrola prawidłowości wykonania 
			tych umów oraz ich rozwiązywanie w przypadkach gospodarczo 
			uzasadnionych,
			 
			
			
			 - prowadzenie odpowiedniej księgowości,
			 
			
			
			 - uzyskanie numeru REGON, NIP oraz otwarcie rachunku bankowego dla 
			Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń kosztów zarządu nieruchomością 
			wspólną poprzez rachunek bankowy, reprezentowanie Wspólnoty przed 
			Urzędem Statystycznym, Skarbowym i Bankiem,  
			
			
			 - otwarcie odrębnego konta bankowego dla funduszu remontowego,
			 
			
			
			 - przygotowywanie projektu planu gospodarczego (w formie planu 
			rzeczowo-finansowego) i korekt tego planu - w tym przychodów i 
			wydatków z funduszu remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej,
			 
			
			
			 - przygotowywanie rozliczeń planu gospodarczego - w tym rozliczeń 
			funduszu remontowego,
			 
			
			
			 - przygotowywanie i obsługa zebrania rocznego wspólnoty 
			mieszkaniowej, sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego dla 
			wspólnoty mieszkaniowej przed terminem zebrania sprawozdawczego, w 
			tym rozliczanie zaliczek z tytułu kosztów zarządu nieruchomością 
			wspólną  wg stanu na 31 grudnia każdego roku,  
			
			
			 - pobieranie należności z tytułu pożytków i innych przychodów z 
			nieruchomości,
			 
			
			
			 - wynajmowanie pomieszczeń w nieruchomości wspólnej, o ile na ten 
			cel były przeznaczone przez Wspólnotę,
			 
			
			
			 - wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń w stosunku do właścicieli 
			lokali - dotyczących dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.  |